reklama

Ako potešiť zákazníka

Poctivý a čestný prístup. Tak by som opísal moje skúsenosti so spoločnosťou LODOS, ktorá vyrába kadejaké kuchynské náradia a doplnky. Ja osobne som si pred necelým rokom kúpil od nich najlacnejší mlynček na kávu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Avšak po čase nastal problém, kľuka sa začala kaziť a vypadávať. Bál som sa, že čoskoro bude tak zdeformovaná, že nebude možné mlieť. Tak som sa rozhodol, že napíšem mail do LODOSu, či by bolo možné si objednať náhradnú kľuku. Za pár dní prišiel mail, aby som im poslal rozmery hriadele. Nechcelo sa mi merať mlynček, tak som to odkladal. Nakoniec ale po veľa dňoch som to odmeral a poslal mail. Na moje prekvapenie mi došla odpoveď, že moja hriadeľka je vadná (zlé rozmery, plôška na ktorú sa nasúva kľuka má len 7 mm a nie 15, ako by mala mať, preto mi kľuka vypadávala a rýchlo sa zdeformovala). Ďaľším prekvapením bolo, že spoločnosť LODOS mi navrhla, že na ich náklady mi pošlú novú hriadeľku na Slovensko (LODOS je český) a nech im pošlem adresu. S adresou som priložil aj prosbu o dve nové kľuky (jendu som potreboval a jednu som chcel do rezervy, keby niečo). Tak som to odoslal a ostalo mi len čakať. Po pár dňoch žltý papierik na moje meno, zadarmo. Zbehol som na poštu, došiel domov, roztrhal krabicu a ľaľa, dve kľuky a hriadeľka (plus darček dve pukacie fólie). Aj takto sa dá potešiť zákazníka. Najlacnejší mlynček Lodos Temp môžem len odporučiť, za 10 € / 260 kč nič lepšie nenájdete. Ak chcete začať experimentovať so zrnkovou kávou, je to dobrá voľba. [/content>

Juraj Hruby

Juraj Hruby

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som informatik a rád píšem absurdity. Zoznam autorových rubrík:  Jurove slovo na dnesZážitkyVeršovanéPríbehy neveršeNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu