reklama

Plodné noci - 2

Pamätám si veľmi dobre na jednu z prvých plodných nocí. Bolo to počas štúdia na gymnáziu a volal som to emotívny prebytok. Máte chuť zo seba všetko vysypať. Vtedy som si uvedomil, že keď to nemáte komu povedať alebo sa hanbíte (to povedať), môže to skončiť na papieri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Písanie oslobodzuje.

Minule som spomínal nápady za milión. Ešte ten môj neprezradím, ale poviem, čo v sebe ešte ukrýva plodná noc. Mávam chute riešiť nevyriešiteľné záhady. Mojou obľúbenou je trisekcia uhla. Vraj je dokázané, že je to nemožné – rozdeliť geometricky uhol na tri rovnaké časti. Takým dôkazom neverím. Mám rád matematiku, ale ešte radšej mám nádej, že nejako to ísť musí.

Juraj Hruby

Juraj Hruby

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som informatik a rád píšem absurdity. Zoznam autorových rubrík:  Jurove slovo na dnesZážitkyVeršovanéPríbehy neveršeNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu