reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Hruby

Juraj Hruby

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som informatik a rád píšem absurdity. Zoznam autorových rubrík:  Jurove slovo na dnesZážitkyVeršovanéPríbehy neveršeNezaradené

reklama

Jurove slovo na dnes

Karikin týždeň

Juraj Hruby

Karikin týždeň

Sivé ráno, zaželala si Karaka a šla spať. Áno, Karaka bola smenárka a robievala nočné. Vždy utorok, stredu a sobotu. Nedeľu mala šťastie - denná a večer voľno. To je život, nedeľa bez nočnej.

  • 3. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 0
O Bohu a ľuďoch

Juraj Hruby

O Bohu a ľuďoch

Nie je ateista ako ateista a veriaci ako veriaci. Relativita a rozdielnosť sa nevyhnú ani týmto pojmom. Boli časy, keď som sa bil do pŕs v debate so vzdelaným ateistom za to, že Boh predsa je, že to tak je a musí byť a je to tak dobré. Nedávne dni môjho bytia boli ale časmi, keď som pochyboval o tom, či Boh vôbec je a moje emócie nesúvisiace s tým, boli ploché a plytké ako mravenčie hrdlo.

  • 7. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Ako potešiť zákazníka

Juraj Hruby

Ako potešiť zákazníka

Poctivý a čestný prístup. Tak by som opísal moje skúsenosti so spoločnosťou LODOS, ktorá vyrába kadejaké kuchynské náradia a doplnky. Ja osobne som si pred necelým rokom kúpil od nich najlacnejší mlynček na kávu.

  • 5. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sme moderný svet a ty zomri!

Juraj Hruby

Sme moderný svet a ty zomri!

Je ticho, pokoj a kľud. Vonku svieti slnko a aj ten vzduch sa už vyčistil. Recyklujeme, elektrina sa zelená a s benzínom už nikto nejazdí. Mier - svet bez boja. -Že sa nehanbíš ešte žiť a priživovať sa na nás. Si ty vôbec človek? Iba sú s tebou starosti, vieš koľko peňazí to stojí? Ty asi nevieš... Už dlho nerobíš.- -Všetci tvoji kamoši vedia, čo sa patrí, čo je statočnosť! Ach. Škoda reči.- -Peťko mohol študovať, mohol byť lekárom a zachraňovať životy, ale ty nie. Robíš z nás otrokov.-

  • 6. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Príbeh po sto rokoch

Juraj Hruby

Príbeh po sto rokoch

Tento príbeh chcem venovať Martinovi, aby raz zbalil ženu. Pardon! Zbaliť je škaredé slovo. Aby sa s tou ženou našli. Hneď to znie lepšie.

  • 19. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Veľmi dobrý deň

Juraj Hruby

Veľmi dobrý deň

Konečne môžem o sebe povedať, že bývam v Brne. Kľúče v ruksaku a na poličke zmluva. To ale nie je dôvod, prečo som mal dnes super deň. Všetko to začalo čerstvou rannou kávou na chladnom novom balkóne. Počul som o ľudoch, čo by chceli ranné balkóny. Tak som s nimi začal, lebo môžem. Mám v pláne vstávať skôr, aby som si mohol ráno posedieť. Rána a večery sú výnimočné čistotou hlavy a vzduchu. Prázdna hlava vie premýšlať, aj keď moja ranná motorika trošku viazne. Vrážanie, zhadzovanie a iné buchoty sú takmer denné záležitosti.

  • 6. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 278x
  • 3
Hanba z vtipu

Juraj Hruby

Hanba z vtipu

Dnes som bol poctený. Táto informácia bude slúžiť ako reklama na zbytok textu. Dlho dlho som sa hanbieval povedať vtip. Možno to bolo tým, že mojim starším bratom sa nikdy moje vtipy nepáčili. Možno preto, že mi na gympli hovorievali: "Juro, nepreháňaj!" Bral som to osobne. Kto pozná mňa, niektorého z bratov alebo vetvu rodiny z maminej strany vie, čo je to preháňanie. Máme to v krvi. Počty treba deliť šiestimi a škrtnúť tri nuly. Nebudem predsa opisovať svet tak aký je. To vidí každý. Keď je niekto starý, tak je najstarší. Čo ho je veľa, toho je plná ri*. Použil som hviezdičku. Som slušný.

  • 2. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Návrat do človečiny

Juraj Hruby

Návrat do človečiny

Chvíľu som premýšlal o čom napíšem a popritom som pozeral rôzne veci na nete. Žiadna múza, nič. Hlava narastala. Ani nie tak z rozmýšlania, ako z toho klikania medzi farbami a informáciami. Stop. Vypol som.

  • 30. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Plodné noci - 3

Juraj Hruby

Plodné noci - 3

Tretí v poradí. Malý výlev v ružovom zápisníčku. V rovnakom som pred rokom písal cestopis na výlete cez pár krásnych európskych veľkomiest. Veľých nie veľkosťou (Brugy nie su veľké), ale svojím šarmom.

  • 28. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Plodné noci - 2

Juraj Hruby

Plodné noci - 2

Pamätám si veľmi dobre na jednu z prvých plodných nocí. Bolo to počas štúdia na gymnáziu a volal som to emotívny prebytok. Máte chuť zo seba všetko vysypať. Vtedy som si uvedomil, že keď to nemáte komu povedať alebo sa hanbíte (to povedať), môže to skončiť na papieri.

  • 28. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 345x
  • 0
reklama
Plodné noci - 1

Juraj Hruby

Plodné noci - 1

Mojím plodným časom je bezosná noc. Keď neviem zaspať. Presne taká, akou je aj tá dnešná. Ležím, premýšľam a nespím. Príčinou je sýty poobedňajší spánok na gauči.

  • 28. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu