reklama

Veľmi dobrý deň

Konečne môžem o sebe povedať, že bývam v Brne. Kľúče v ruksaku a na poličke zmluva. To ale nie je dôvod, prečo som mal dnes super deň. Všetko to začalo čerstvou rannou kávou na chladnom novom balkóne. Počul som o ľudoch, čo by chceli ranné balkóny. Tak som s nimi začal, lebo môžem. Mám v pláne vstávať skôr, aby som si mohol ráno posedieť. Rána a večery sú výnimočné čistotou hlavy a vzduchu. Prázdna hlava vie premýšlať, aj keď moja ranná motorika trošku viazne. Vrážanie, zhadzovanie a iné buchoty sú takmer denné záležitosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dnešok som z väčšej časti prebrigádoval, ale nie hocijako! Konečne sa mi darilo a necítil som sa ako blbec, čo nič nevie. Taký som bol doteraz. Dnes som žal úspechy z toho, nad čím som sa potil predošlé dni. Poznáte to, keď vám niekto vysvetľuje, čo máte spraviť a z hlavy sa iba parí a prichádzajúce slová vás obchádzajú, úloha sa zdá neriešiteľná. Dnes nič také!

Áno, už v tejto časti dňa som sa cítil dobre a to ešte stále nie je všetko. Reklama na život, ktorú práve píšem nekončí a pokračuje jemným funky-elektronicko-talkbox s gitarou hudbou z vedľajšej kancelárie. Povedal som si, že keď budem odchádzať, skúsim nazrieť dnu. Dnu bol jeden človek v najlepších rokoch. Po pár slovách sme si zatykali a zistil som, že je asi Radek. Najprv som mu vykal a aj keď som sa pýtal na kapelu, som vravel "vy hráte aj koncert?". Kapela je on (Don Juan Disco). Hrá sám.

Juraj Hruby

Juraj Hruby

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som informatik a rád píšem absurdity. Zoznam autorových rubrík:  Jurove slovo na dnesZážitkyVeršovanéPríbehy neveršeNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu